מקלחת – איך מעצבים אותה נכון

עד לפני כעשור תחום עיצוב המקלחת לא עמד בראש מעייניהם של בעלי בתים בישראל. רובם הסתפקו בחדר מקלחת פונקציונלי, נעים ותו לא. בעשור האחרון חלה פריצת דרך בתודעה הישראלית וההבנה כי חדר המקלחת הוא חדר לכל דבר הראוי להדגשים, שימת לב ועיצוב מוקפד ממש כמו חלקי הבית האחרים. לא רק זאת חדר זה הוא פינת המרגוע שלנו, המקום להתרווח בו אחרי יום ארוך וחשוב שיהיה נעים, אסתטי ומרגיע. אז איך מעצבים אותו נכון?

מביאים את הספא הביתה

ספא אמיתי אולי לא יהיה לכם בתוך הבית אבל ניתן לעצב את חדר האמבטיה באופן שיתן אנרגיות חיוביות, תחושות רוגע ונעימות בעת השהייה בחדר האמבטיה. יש להתחשב בגודל חדר האמבטיה ולא להעמיס אותו בעודף פריטים. חשוב להשתמש באלמנטים שהם פונקציונליים ומתאימים לאחסון פריטים הקשורים לעולם האמבטיה ויחד עם זאת יפים ונעימים לעין. אם חדר האמבטיה שלכם קון במיוחד שקלו לוותר כליל על האמבטיה ולהמיר אותה במקלחון אופנתי, מעוצב, נוח ובעל מראה מרווח מאד. קיימים כיום סוגים רבים של מקלחונים יפים ומעוצבים, גם בהזמנה אישית, המותאמים לחדר האמבטיה שלכם: מעוגלים, פינתיים, מרובעים, כפולים וכדומה.

רחצה שהיא חוויה

נהוג לחפות את קירות חדר האמבטיה באריחי קרמיקה אשר הם קלים לניקוי ועמידים בפני כמות הלחות והמים שהם סופגים מדי יום. בחרו בצבעים בהירים, רגועים ואם בחרתם בדוגמה או עיטור דאגו כי לא יהיה עמוס מדי בפריטים. את הקירות צבעו בצבעים מיוחדים העמידי לרטיבות ודוחים עובש. אם יש אמבטיה עם וילון דאגו כי צבעו ישתלב עם צבעי הקירות ואריחי הקרמיקה. דאגו לייצר אחידות גם עם האריחים ברצפה. אם בחרתם להתקין מקלחון, מעוצב חישבו ע העיטורים שעל גבי הזכוכית והאם אתם מעדיפים אותה שקופה או חלבית. התקינו מראה גדולה ככל האפשר, היא תייצר תחושה של גודל רב יותר מהגודל האמיתי של חדר האמבטיה. דאגו למקם את הכיור במרוחק מהאסלה, במידה ויש אחת כזו בחדר האמבטיה.
ובשביל האווירה, הניחו שמנים ארומטיים מפיצי ריח בחדר המקלחת, מגבות רכות ונעימות מקופלות בצורה מזמינה או תלויות בנוחות על קולב ייעודי או מאחורי הדלת, המנעו להעמיס דברים בחדר האמבטיה וזכרו כי זהו הספא הפרטי שלכם בו אתם מתרווחים ונרגעים מדי יום.

Call Now Button
ליעוץ בוואטסאפ