מקלחון טיפול ואחזקה

כמו כל דבר בחיים, גם מקלחון זקוק לתחזוקה שוטפת. וכמו כל דבר בחיים, ככל שנתחזק ונשמור עליו בהתמדה, אורך החיים שלו יהיה רב יותר. אין חשיבות לסוג המקלחון, לגודלו ולעיצוב שבחרתם לו, הוא חייב להיות מתוחזק בכל מצב בכדי שהרחצה תהיה נעימה והמראה הכללי יישמר יפה ואסתטי. גלאסיקה משתפת אתכם בכמה עצות מועילות:

כמו חדש

ההמלצה הראשונית היא לא להשתגע ולרכוש מוצרי ניקוי בעלויות גבוהות רק בגלל שרשום עליהם כי הם אלו המושלמים ביותר לניקוי המקלחון שלכם. רובם המכריע של חומרי הניקוי הייעודיים לניקוי משטחים שונים מכילים חומרים המצויים בכל בית וההמלצה היא להשתמש בחומץ מטבח פשוט שמבריק את המקלחון ולא מזיק לפרזול. חומרי ניקוי המוצעים במרכולים למיניהם מנקים אולי את הזכוכית ביעילות רבה אולם עלולים לפגוע בפרזול ובחלקים שאינם עשויים זכוכית ומכילים אלומיניום, פלסטיק, ניקל וכדומה. כל אלו עלולים להנזק, להיאכל ולהתבלות דווקא בשל השימוש בחומרי הניקוי התעשייתיים. לכן במקרה זה עדיף לא לקחת סיכון ולהמנע מהם. חומץ מטבח פשוט אולי לא יהיה מבושם וריחני אולם ישמור על המקלחון שלכם בוהק, איכותי ועם מראה כמו חדש גם לאורך זמן.
מאחר וכולנו מתקלחים מדי יום, פירוש הדבר הוא כי דלתות המקלחון נפתחות ונסגרות לפחות פעם אחת ביום ואם מתגוררות כמה נפשות בבית אז מספר פעמים ביום. פתיחת וסגירת דלתות המקלחון גורמת לשחיקה של מנגנון הפתיחה- סגירה. שמנו את הצירים לפחות פעם בשנה ורצוי אף יותר. באופן זה תוחלת החיים של הדלתות והמנגנון הפותח אותן יישמר לאורך זמן.

לנצח את האבנית

אבנית היא האויב מספר אחת במספר מוצרים חשמליים כמו דוד חימום, קומקום חשמלי, מדיח או מכונת כביסה. אולם גם שימוש במים לצרכי רחצה יוצר הצטברות של אבנית בראש הדוש ואף בקצוות הדלתות והמקלחון כולו. השתמשו בחומר מסיר אבנית ותיהנו ממראה בוהק של מקלחון וממים זורמים בעוצמה רבה יותר.
תחזוקת מקלחון כוללת גם בדיקה בטיחותית שלו: ודאו כי הדלתות נסגרות הרמטית, הן עבור שימור החום בתוך המקלחון בעת הרחצה והן למניעת זרימת מים החוצה. בדקו אם אין סדקים בזכוכיות המקלחון, אם יש לכם מעקה הגנה ודאו כי הוא עדיין יצב ומחובר היטב לקיר המקלחון ואווררו את המקלחון בכל הזדמנות שיש לכם כדי להפיג הצטברות של רטיבות וריחות רעים. האוורור נעשה על ידי השארת דלתות המקלחון פתוחות לרווחה ופתיחת החלונות בחדר האמבטיה וכן את הדלת.
חשוב לוודא כי כבר בעת הזמנת המקלחון, עשיתם זאת אצל חברה מוכרת, בעלת מוניטין בענף המקלחונים ושכולם, ללא יוצא מן הכלל הם בעלי תו תקן ישראלי ואף אחריות. גלאסיקה מזמינה אתכם לעולם של מקלחונים איכותיים, מעוצבים, מסוגים, דגמים וגדלים שונים, בעלי תו תקן, איכותיים וקלים לתחזוקה.

Call Now Button
ליעוץ בוואטסאפ