התקנת מקלחונים – איך עושים זאת נכון ובטוח

מקלחונים הולכים והופכים לבחירה הראשונה של מתרחצים רבים. הסיבות לכך מגוונות, וביניהן – אסתטיקה, מאחר והמקלחונים של היום הם פריט יפה ונעים לעין, חסכון במקום במיוחד בחדרי אמבטיה קטנים, יעילות, נוחות הניקוי והתחזוקה ועוד. אם בחרתם במקלחון חשוב לשים לב שההתקנה שלו תיעשה על ידי גורם מקצועי ומוסמך בלבד. אל תנסו לעשות זאת לבדכם!

כל הארץ מקלחונים

התקנת מקלחונים דורשת ידע, הסמכה ונסיון בהתקנה. לכן מקלחונים והתקנתם היא עבודה השמורה לאנשי מקצוע בלבד. לא רק זאת, איש מקצוע הוא הכתובת שלכם למקרים בהם תצטרכו שירות כלשהו כמו חיפוי קרמיקה למטבח, תיקון או פתרון בעיה. כמו כן, על עבודתו של איש מקצוע תקבלו אחריות מלאה.
התקנת מקלחונים באופן מקצועי היא הדרך שלכם לשמור על בטחונכם ובטחון בני המשפחה. הסוגים היום הם רבים, מעוגלים, פינתיים, עם דלתות מסוגים שונים, זכוכית חלקה, מעוטרת , ועוד. התקנת מקלחונים דורשת בדיקת הזווית הנכונה והתקנה שלו עם שיפוע קל כדי שיתאפשר ניקוז מהיר של המים, עם דלתות בעלות סגירה הרמטית לשמירה על החום והמים שיישארו בתוך המקלחון וחיזוק המקלחון אל הקיר והרצפה.

מה חשוב לדעת בעת התקנת מקלחונים?

אז קראתם לאיש מקצוע הבקיא בהתקנת מקלחונים. כיצד תדעו כי הוא הותקן כהלכה?
– וודאו כי המקלחון עומד יציב.
– פתחו את הברז למספר רגעים וודאו כי המקלחון אטום כהלכה.
– בדקו אם קיים שיפוע לניקוז מהיר של המים
– פתחו וסגרו את דלתות המקלחון וודאו היא הן נסגרות הרמטית. אפילו טרקו אותן כדי לבדוק את הזכוכית.
זכרו כי בחירת מקלחונים צריכה להיעשות אצל חברות מורשות בלבד המציעות מקלחונים העומדים בתו תקן ישראלי והינם בעלי זכוכית מחוסמת. בררו את המוניטין של הספק שמכר לכם את המקלחון והו הידע המקצועי של המתקין- האם יש לו הסמכה לעסוק בהתקנת מקלחונים, מה נסיונו והאם הוא מכיר את סוג המקלחון שבחרתם לביתכם.
גלאסיקה מציעה לכם את המוניטין, הוותק והנסיון המקצועי בכל הקשור לבחירת מקלחונים איכותיים והתקנתם על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם. מבחר עצום של מקלחונים והתקנה מקצועית ואיכותית בבית הלקוח.

Call Now Button
ליעוץ בוואטסאפ